zondag 6 november 2011

Foto's toegevoegd

Hallo allemaal,

Ik had begrepen dat er velen moeite hadden met het geven van een reactie op ons blog. Ik heb iets in de instellingen gewijzigd, dus ik hoop dat het nu wel wil lukken. En anders moet ik weer even verder kijken hoe ik het kan veranderen of dat ik hier op het blog even een uitleg geef hoe het werkt.

Tevens zijn er foto's toegevoegd in het fotoboek. Ik was even kwijt hoe ik die ook weer moest toevoegen. Het was ook al zo'n tijd geleden dat ik foto's had geplaatst. Maar het is weer gelukt. Dus veel kijkplezier. We zullen eerdaags eens iets van de omgeving hier plaatsen. Zelf hebben we ook nog maar weinig gezien, want we zijn bijna alleen maar aan het regelen geweest. M.a.w. rondjes rijden door Brandon van hot naar her. Maar het meeste is weer klaar, dus nu gaan we weer wat regelmatiger leven hopelijk.

Kevin en Rosanne zijn op verjaardag van een kennis. En wij kruipen nu lekker onder de wol, want het is al laat. Maar vannacht gaat de klok bij ons een uur terug, dus dat valt weer mee morgenochtend. Vanaf nu hebben we dus weer 7 uur tijdsverschil.

5 opmerkingen:

  1. Hello Fam,
    wat is het toch SUPER dat je op dezelfde dag
    alles kan lezen over jullie leven in en om Brandon.

    Hier is het nog ,,voorjaar ,,
    was 3 dagen vrij en ben donderdag middag naar het strand gegaan ,Hummer mee,die heeft watervrees !!!,maar heerlijk tegen duin ,kop ,in het zonnetje,en Hummer die mij wel beschermd ,want het strand is zo groot,maar hij wijkt niet van mijn zijde.

    Vele groetjes van Will

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, even kijken of ik eindelijk eens een antwoord kan plaatsen op je blog!!!
    En?
    Is het gelukt?

    Groet,
    Caroline Louise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAAAAAAAAAAAA!!!
    Tis dus gelukt, joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    Hier een klein berichtje van een oud collega,
    Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jou en je gezin in het verre Canada. We lezen je blog vrij regelmatig. Super dat Erno al werk heeft.
    Mail je mailadres maar door dan kan ik je gewoon mailen.
    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat het berichtje plaatsen nu wel lukt.. Al vaak geprobeerd, maar toch nog maar een keer.
    Heel veel plezier en succes daar! Zal jullie volgen (deed ik al, maargoed)
    Leuk om te lezen dat het al best goed gaat :)

    Gr.
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen